دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
1. نقش نشخوار خشم و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در پیشبینی کیفیت خواب دانشجویان دختر
صفحه 1-7
2. مقایسة اثربخشی درمان واقعیت مجازی با نوروفیدبک بر کمبود توجه دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
صفحه 8-19
3. رابطة خودکارآمدی عمومی، تعلق و عشق و معنا در زندگی با میانجیگری ارزشهای اجتماعی در دانشآموزان دختر دورة متوسطه
صفحه 20-30
4. مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی - رفتاری بر حافظة فعال در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص
صفحه 31-41
5. رابطة تعارض کار- خانواده با تعهد سازمانی: نقش تعدیلی عدالت سازمانی ادراکشده
صفحه 42-50
6. تأثیر تعهد شغلی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی صمیمت در خانوادة اصلی
صفحه 51-59
7. تدوین مدل بومی کیفیت زناشویی: پژوهشی کیفی بر اساس نظریة زمینهای
صفحه 60-71
8. اثربخشی زوجدرمانی گروهی هیجانمدار بر دلبستگی زوجین و شادمانی زناشویی
صفحه 72-83
9. بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، بر تابآوری و نگرشهای ناکارآمد زنان مبتلا به اماس شهر تهران
صفحه 84-92
10. تبیین رفتار خرافی بر اساس سبکهای دلبستگی و اضطراب در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
صفحه 93-100
11. رابطة رسالت مسیر شغلی با رضایت تحصیلی: نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری و انطباقپذیری مسیر شغلی و نقش تعدیلگری مقطع تحصیلی
صفحه 101-116
12. پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس توان متغیرهای مدیریت زمان، باور هوشی، عزتنفس در دانشجویان دختر دانشگاه پیامنور شهرستان دامغان
صفحه 117-128