دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
1. بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای شناختی- عاطفی بر کاهش گرایش به رفتارهای خشونتآمیز دانشآموزان پسر مقطع متوسطه
صفحه 1-16
2. پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی در دانشآموزان نوجوان بر اساس افسردگی و شخصیت خودشیفته با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودافشایی
صفحه 17-29
3. مقایسۀ اثربخشی مدل بومیشده پذیرش و تعهد درمانی متمرکز بر شفقت با مدل غیربومی این درمان بر علائم اختلال استرس پس از سانحه در زنان
صفحه 30-42
4. درک نقش الگوهای ذهنی مدیران در رفتار کاری نوآورانه در سازمانهای دولتی با بهرهگیری از روش کیو
صفحه 43-54
5. اثربخشی آموزش برنامۀ آمادگی برای والد شدن بر بهبود دلبستگی و حمایت اجتماعی ادراکشدۀ زنان نخستزا
صفحه 55-65
6. رابطۀ درک رهبری اقتدارگرا و رفتارهای انحرافی کارکنان در محل کار با میانجیگری نقض قرارداد روانشناختی
صفحه 66-78
7. اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مؤلفههای سازگاری اجتماعی دختران نوجوان تکوالدی با مشکلات هیجانی و رفتاری
صفحه 79-92
8. پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس شادکامی و کیفیت زندگی در زوجین شهر تهران
صفحه 93-102
9. تدوین بستۀ آموزشی مقابله با استرس شغلی و مقایسۀ اثربخشی آن با شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب و افسردگی کارکنان شرکت تام کار
صفحه 103-120
10. الگوی معادلات ساختاری مهارتهای ذهنآگاهی، تنظیم هیجان و حساسیت اضطرابی با اضطراب اجتماعی نوجوانان
صفحه 121-134
11. شناسایی ویژگیهای روانشناختی مدیران عالی در صنعت نفت
صفحه 135-144
12. بررسی تأثیر روش درمانی نوروفیدبک بر بهبود توجه و مهارت بازداری بیماران دچار اختلال نقص توجه بزرگسال: مداخلۀ آزمایشی اولیه
صفحه 145-154
13. تأثیر کمالگرایی معنوی/مذهبی بر شاخصهای سلامت روانی و ابعاد کمالگرایی غیرمعنوی/غیرمذهبی
صفحه 155-167
14. تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی
صفحه 168-181
15. فراتحلیل تحقیقات انجامشده پیرامون رابطه بین تابآوری و رضایت از زندگی
صفحه 182-192