دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
1. اثربخشی برنامه مداخله ماتریکس و مداخله کاهش آسیب بر شاخصهای سلامت روان و نگرش به روابط آسیبزا در دختران دانشآموز مقطع متوسطه دوم آسیبدیده از رابطه با جنس مخالف
صفحه 1-19
2. اثر آموزش تأمل بر کارکردهای اجرایی، دوراندیشی رویدادی و خلاقیت کودکان 3 تا 5 سال
صفحه 20-31
3. پیش بینى ناگویی هیجانی بر اساس طرحواره هاى ناسازگار اولیه و ابرازگرى هیجانى با نقش میانجیگری انعطاف پذیری شناختی در بیماران مبتلا به درد مزمن
صفحه 32-46
4. بررسی رفتار آسیب به خود متاثر از وضعیت ذهنی سازی و روابط خانوادگی در نوجوانان دختر 14 تا 18 ساله دبیرستانی (پژوهش کیفی)
صفحه 47-61
5. اثربخشی درمان چند بعدی معنوی با محوریت کاهش وزن بر پایداری هیجانی، خودمهارگری، و شاخص توده بدنی زنان فزون وزن
صفحه 62-70
6. مطالعه کیفی عوامل مؤثر بر پایبندی به درمان در معتادان تحت درمان در مراکز کمپ در شهر اصفهان
صفحه 71-82
7. مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی و مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه
صفحه 83-96
8. پیش بینی نگرش نسبت به مسئولیت بر اساس حسّ انسجام و هوش اجتماعی(مورد مطالعه: فرماندهان نیروی انتظامی در سطح شهرستانها)
صفحه 97-106
9. اثربخشی مداخله سرمایه روانشناختی لوتانز (PCI) بر استرس شغلی و سرسختیشغلی کارکنان پرستاری
صفحه 107-119
10. نقش ترس از ارزیابی منفی دیگران در پیش بینی ابعاد خلاقیت دانشجویان
صفحه 120-128
11. تأثیر مؤلفههای ذهنآگاهی برنشخوار فکری و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه بوعلیسینا
صفحه 129-140
12. تاثیر سبکهای مقابلهای بر رضایت زناشویی با میانجیگری احساس ازخودبیگانگی در دانشجویان زن متأهل
صفحه 141-151
13. اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر رضایت زناشویی و علایم روانشناختی زنان متاهل
صفحه 152-162
14. نقش ناهمخوانی بین عزتنفس آشکار و ناآشکار در پیشبینی نشانگان افسردگی در دانشجویان دانشگاه
صفحه 163-173
15. نقش ذهنآگاهی در پیشبینی نشانههای اختلال استرس پس از سانحه، استرس شغلی و فرسودگی شغلی در آتشنشانان شهر تبریز
صفحه 174-184