دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
1. طراحی برنامه مداخلاتی ویژه مادران نوزاد نارس و ارزیابی اثربخشی آن براسترس فرزندپروری و بهبود رابطه مادر-نوزاد
صفحه 1-14
2. بررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، دشواری در تنظیم هیجانی و سبک های مقابله در پیش بینی نارضایتی جنسیتی در افراد متقاضی تغییر جنسیت
صفحه 15-27
3. ماندن در سوگ : مطالعه پدیدارشناسانه تجربه سوگ نابهنجار بعد از مرگ عضوی از خانواده
صفحه 28-42
4. اثربخشی آموزش مفاهیم تئوری انتخاب بر نگرش به ازدواج در افراد در شرف ازدواج با توجه به سبکهای دلبستگی
صفحه 43-57
5. اعتباریابی و رواسازی نسخۀ کوتاه پرسشنامۀ سرشت و منش (TCI-56) در دانشجویان
صفحه 58-75
6. مقایسۀ اثربخشی آموزش ذهنآگاهی نوجوانمحور با مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر علائم داغدیدگی و پرخاشگری در نوجوانان داغدیده
صفحه 76-89
7. تاثیر ذهن آگاهی بر عملکرد شغلی و استرس شغلی در کارکنان کلینیک چشم پزشکی پارسیان: نقش واسطه ای معنا در کار
صفحه 90-100
8. تاثیر الگوی اضطراب مرگ براساس همدلی عاطفی با میانجیگری معنویت درافراد میانسال
صفحه 101-111
9. اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت بر رضایت زناشویی زنان آسیب دیده از خیانت
صفحه 112-119
10. نقش جو خانواده، رابطه مادر ـ دختر، مهارتهای اجتماعی و اختلالات روانی مادران در پیشبینی کودکآزاری دختران مقطع متوسطه اول
صفحه 120-133
11. مقایسه اثربخشی برنامهی آموزش تقویت مقابلهی زوجی (CCET) و برنامهی آموزش مدیریت خانواده (Together) بر استرس زناشویی و رضایت زناشویی در زوجین
صفحه 134-149
12. واکاوی نقش طردشدگی در محیط کار بر عجین شدن با شغل: با میانجیگری هوش هیجانی(مورد مطالعه: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران)
صفحه 150-159
13. بررسی نقش میانجی سلامت روانی در رابطۀ بین مؤلفههای رهبری پدرسالارانه با عملکرد شغلی
صفحه 160-176
14. بررسی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان مؤسسه مالی اعتباری ثامن استان مازندران
صفحه 177-188
15. مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط،یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان
صفحه 189-197